Suriname, here I come! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Margreet Smit - WaarBenJij.nu Suriname, here I come! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Margreet Smit - WaarBenJij.nu

Suriname, here I come!

Blijf op de hoogte en volg Margreet

08 Juni 2014 | Nederland, Amersfoort

Hoihoi,
Vandaag is het 8 juni, dat betekent dat het nog minder dan vier maand duurt voordat ik vertrek richting Suriname! Op 6 oktober stap ik namelijk het vliegtuig in wat mij zal brengen naar Paramaribo, waar ik vrijwilligerswerk ga doen!
In december bezoek ik de ABC-eilanden, Bonaire-Aruba-Curaçao, en 8 januari land ik weer op Nederlandse bodem.
Het lijkt nog ver weg, maar ik denk dat deze vier maand om zullen vliegen!
Via deze website zal ik jullie proberen zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn tijd in het buitenland!
Groetjes, Margreet.

  • 09 Juni 2014 - 11:44

    Hein:

    Hey Maq,

    Die vier maanden vliegen inderdaad vast om, dat zul je zien! Voor je het weet zit jij in Suriname!
    Leuk dat je verhaaltjes gaat schrijven :-)

    Hein

  • 13 Juli 2014 - 13:49

    Paulien En Gerrit:

    Hallo Margreet.

    Wat een onderneming, uitdaging! Wij gaan je zeker volgen en 4 maanden zijn zo om...zit je in Suriname en zo ben je ook weer terug in Nederland. Maar voor het zover is ga je nog leuke dingen doen, werken, vakantie vieren met je moeder en zus en met Hein natuurlijk.

    Heel veel plezier en geniet ervan!

    groetjes van Gerrit en Paulien

  • 31 Augustus 2014 - 00:16

    Mam:

    Hoi dochter,
    zo, vandaag een episode afgesloten en weer een stapje dichterbij.

    Ja het is hele onderneming en waarschijnlijk ook een hele mooie ervaring en die neem je je hele leven mee.

    Alvast ook via deze weg heel veel succes en plezier.

    l i e f s, liefs, mam





Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margreet

Actief sinds 08 Juni 2014
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 13302

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 08 Januari 2014

Vrijwilligerswerk in Paramaribo

Landen bezocht: